مدیرعامل شرکت فراسازان پیچ گستر گفت: با شرایط کنونی سال آینده سالی سخت برای تولیدکنندگان بخش صنعت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت فراسازان پیچ گستر پارس با تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان مجرب کشور و از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید انواع پیچ و مهره است.

این شرکت از سال ۱۳۷۷ در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، انرژی، سیمان، فولاد سازی، ساختمانی، نیروگاهی و صنایع سنگین شروع به فعالیت کرده و برآیند هدف گذاریها، برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در این سالها، دریافت گواهینامه‌های مدیریت کیفیت بوده که در سایه اجرای صحیح آن‌ها به تولید محصولات منطبق با استاندارد‌های جهانی، با کیفیت، قیمت مناسب و تحویل به موقع به مشتریان و صنعتگران داخلی و خارجی دست یافته است.

حسن محمدی اندرود مدیرعامل شرکت فراسازان پیچ گستر در مصاحبه با خبرنگار استصنا، وصول مطالبات در سال جاری را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امسال کل مطالبات معوق شرکت در حدود ۵ درصد بوده است.

این فعال تولیدی مشکلاتی همچون مالیات‌ها و بخش بیمه را از مشکلاتی قدیمی و حال حاضر عنوان کرد و گفت: اخیر نیز با قطع انرژی واحد‌های تولیدی روند تولید با مشکلات و پیچیدگی‌هایی مواجه شده است که امیدواریم با درایت مسئولان این موضوع هرچه سریعتر برطرف شود.

حسن محمدی اندرود به دیگر چالش‌های پیش رو تولیدکنندگان اشاره و تاکید کرد: گرانی مواد اولیه از سویی و تغییر ناگهانی نرخ ارز هم از دیگر مشکلاتی است که باید به آن توجه داشت چراکه این موضوع دغدغه بسیاری از واحد‌های تولیدی بخشصنعتی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت فراسازان پیچ گستر سال آینده را سالی سخت برای تولید کنندگان پیش بینی کرد و گفت: با توجه به این که درخصوص تامین انرژی واحد‌های تولیدی اقدام خاصی صورت نگرفته است و قطعی مکرر برق منجر به افزایش هزینه تولید می‌شود که این موضوع باعث می‌شود قیمت نهایی محصول قابلیت رقابت خود را از دست بدهد.