مدیرعامل شرکت آمل کربراندم گفت: قرارداد‌های یک طرفه با کارفرمایان از مهم‌ترین مشکلات شرکت‌های تولید کننده بوده و همواره به نفع کارفرمایان است.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت آمل کربوراندم تولید کننده آجر عایق نسوز با بیش از سی سال تجربه تولید در زمینه انواع محصولات نسوز، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده است.

شرکت آمل کربوراندم، در سال‌های اخیر در راستای گسترش دامنه کالا‌های قابل عرضه، مسئولیت تامین مواد شیمیایی و کاتالیست‌های مورد نیاز در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد و صنعت تصفیه آب و فاضلاب را در دستور کار خویش قرار داده که این امر نیز تا کنون با موفقیت به انجام رسیده است.

مهدی حبیب زاد کاشی مدیرعامل شرکت آمل کربراندم در مصاحبه با خبرنگار استصنا با ابراز نارضایتی از قرارداد‌ها و پرداخت نکردن بیش از ۲۵ درصد به عنوان پیش پرداخت اظهار کرد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات حوزه نفت، گاز و پتروشیمی انعقاد قرارداد‌های یک طرفه است که در همه حال به نفع کارفرماست. از سویی همواره دولت نیز به نفع کارفرما عمل می‌کند و صدای تولیدکننده شنیده نمی‌شود.

وی در ادامه به مطالبات معوق اشاره و بیان کرد: در سال جاری حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ کل قراردادهای شرکت هنوز پرداخت نشده و با افزایش هر روزه و ناگهانی نرخ ارز این مشکل با وجود کمبود نقدینگی موجود باعث ضرر و زیان بیشتر تولیدکننده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آمل کربراندم با اشاره به مشکلاتی که در روند ثبت سفارش وجود دارد گفت: بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید را از داخل تامین می‌کنیم و بخش دیگر را از خارج از کشور تامین می‌کنیم که در روند ثبت سفارش با مشکلاتی روبرو هستیم که امیدواریم این روند تسهیل شود.

حبیب زاد کاشی به ارزش تولیدات این شرکت اشاره و اظهار کرد: با مجموع تولیدات این شرکت سالانه معادل ۱۵۰ میلیارد تومان صرفه جویی ارزی رقم میخورد.

مدیرعامل شرکت آمل کربراندم در پایان به کیفیت و قیمت تمام شده محصولات این شرکت اشاره و بیان کرد: محصولات تولید شده این شرکت با نمونه‌های مشابه خارجی آن قابل رقابت است و به لحاظ قیمت نیز چندین برابر کمتر از آنهاست.