قائم مقام صنایع شیرسازی گدازش گفت: در قراردادها علی رغم آنکه زمان پرداخت قید شده است ولی هیچ گونه ضمانت اجرایی وجود ندارد و مطالبات در موعد مقرر پرداخت نمی شود.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت شیرسازی گدازش با برند تجاری AGC در سال 1381 تأسیس شده است. تأسیس و راه اندازی کارخانه صنایع ریخته گری گدازش با هدف افزایش کیفیت و حجم تولید شیرآلات،تولید آلیاژهای خاص از شیرآلات،  تولید شیرهایی با قابلیت نصب اکچواتورهای مختلف و همچنین نصب اکچواتورهای برقی روی شیرآلات انجام گرفت.

ایجاد خط چند منظوره مونتاژ، تست و توسعه فیزیکی خطوط تولید و مونتاژ از جمله اقدامات این شرکت در جهت توسعه فیزیکی و تکنیکی محصولات و گسترش بازارهای داخلی و خارجی از اهداف مدیریت صنایع شیر سازی گدازش است.

حجت اله حاجی علیخانی قائم مقام صنایع شیرسازی گدازش در مصاحبه با خبرنگار استصنا اظهار کرد: در سال جاری علی رغم امکانات و ظرفیت این شرکت متاسفانه چیزی در حدود 40 درصد از ظرفیت کل تولید این شرکت خالی مانده است.

وی در خصوص وصول مطالبات گفت: زمان وصول مطالبات از بخش دولتی نسبت به سال گذشته با تاخیر بیشتری صورت می گیرد.

علیخانی در ادامه به موضوع جدیدی که توسط تامین اجتماعی به واحدهای تولیدی ابلاغ شده است توضیح داد: از ابتدای سال جاری سازمان تامین اجتماعی واحدهای تولیدی را ملکف به دریافت مفاصا حساب از خریداران کرده که پیش از این سابقه نداشته است.

حجت اله حاجی علیخانی اظهار کرد: محصولات تولیدی این شرکت تحت استانداردهای جهانی تولید می شود و به لحاظ کیفیت و قیمت تمام شده قابل رقابت با نمونه مشابه ساخته شده توسط کشورهای مطرح دنیاست.

وی اصلی ترین دغدغه این واحد تولیدی و دیگر صنایع را مسائل مربوط به تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: به دلیل اختیاراتی که به سازمان تامین اجتماعی داده شده است این دستگاه می تواند چالش های جدی را برای تولیدکنندگان ایجاد کند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت گدازش اظهارکرد: در قراردادها علی رغم آنکه زمان پرداخت مشخصا قید شده است ولی هیچ گونه ضمانت اجرایی وجود ندارد و مطالبات در موعد مقرر پرداخت نمی شود.