رئیس هیات مدیره شرکت آروین تبریز گفت: سالانه با تولیدات این شرکت چیزی در حدود ۱۲۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت آروین تبریز با بیش از ۲۸ سال سابقه در صنعت ریلی کشور به عنوان اولین تولیدکننده در بیشتر قطعات و ادوات صنعت ریلی کشور شناخته می‌شود.

همچنین این شرکت به عنوان تنها ارائه‌کننده خدمات لیزینگ واگن در کشور شناخته شده و علاوه بر آن به عنوان تنها واردکننده دستگاه تست استاتیک و شبه دینامیک بوژی‌های فابریکیت در کشور است.

شرکت آروین تبریز با توجه به گستره فعالیت‌های خود و با توجه به اهمیت رعایت تمامی الزامات و استاندارد‌های مرتبط با محیط‌های کاری، موفق به دریافت انواع گواهینامه‌های مدیریت، تولید و کیفیت ازجمله TSI – ENISO۸۵ – ISO۳۸۳۴ و دیگر گواهینامه‌ها شده است.

یوسف رحیمی رئیس هیات مدیره شرکت آروین تبریز در گفتگو با خبرنگار استصنا؛ سالانه با تولیدات این شرکت چیزی در حدود ۱۲۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور صورت می‌گیرد.

رحیمی در ادامه به مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: متاسفانه افزایش نرخ ارز و تغییرات ناگهانی آن باعث شده که تولیدکنندگان نتوانند برنامه ریزی دقیق و درستی از وضعیت اقتصادی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: باید با تدبیر و برنامه ریزی درست ثبات اقتصادی به وجود آید. مادامی که ثبات اقتصادی وجود نداشته باشد، برنامه ریزی درستی انجام نخواهد شد و در نهایت تولید نیز آن چنان که باید باشد صورت نمی‌گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت آروین تبریز تامین مواد اولیه باکیفیت برای تولید را مهم خواند و اظهار کرد: بخشی از مواد اولیه این شرکت از طریق واردات تامین می‌شود که در مراحل ثبت سفارش با دشواریی‌هایی مواجه هستیم.

یوسف رحیمی ادامه داد: تامین ارز مورد نیاز هر روز سخت‌تر از گذشته می‌شود و مجبور هستیم بخشی از طریق سامانه نیما و بخشی دیگر را نیز از طریق بازار آزاد تامین کنیم که این موضوع باعث می‌شود در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.