به گزارش روابط عمومی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران در اولین روز از نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جزیره کیش غرفه انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران شاهد میهمانان محترمی بود.

در روز اول مسئولین استصنا میزبان میهمانانی چون آقایان ادیانی-معون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهور، قنبری -مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت نفت و مرادی-نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس و هیات همراه ایشان بودند.

در دومین روز از نمایشگاه مدیرعامل بانک کارآفرین -آقای بهاروندی  و تیم همراه ایشان جهت انجام مذاکره و انعقاد تفاهم نامه در غرفه انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران حضور بهم رسانیدند و در ادامه آقای زیدی فر-معاون وزیر در امور مهندسی،پژوهشی و فناوری وزارت نفت و همچنین آقای خوانساری مدیرکل معاونت مهندسی پژوهشی و فناوری اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری ضمن حضور در غرفه استصنت به ریاست هیات مدیره و جمعی دیگر از مسئولین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه آقای دکتر آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در غرفه استصنا حاضر و از غرفه اعضا بازدید کردند.

از دیگر دستاوردهای  این نمایشگاه می توان به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت مدیریت زنجیره تامین آرمان(وابسته به انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران) و شرکت پترو نیرو صبا اشاره کرد.

در حاشیه سومین روز از نمایشگاه مدیرعامل پتروشیمی غدیر و هیات همراه ایشان از غرفه استنا بازدید کردند و در آخر آقای کفایتی-رئیس پارک نوآوری فناوری صنعت نفت ضمن دیدار با ریاست هیات مدیره استصنا با ایشان مذاکراتی بعمل آوردند.