به گزارش خبرنگار استصنا،مهندس محمدرضا مبینی نژاد گفت: شرکت صنعت گستر شایسته،شرکت فنی مهندسی صنعت گسترشایسته با مسئولیت محدود فعالیت خودرا ازسال ۱۳۷۶در راستای خودکفایی صنایع داخلی با تمرکز برطراحی وتولید ، تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شروع نموده است.

این عضو استصنا افزود: شرکت صنعت گسترشایسته درتولید محصول با کیفیت منطبق براستاندارهای بین‌المللی و استانداردهای ملی تاکید داشته و کلیه فرآیندهای تولید و تست را تحت کنترل ونظارت واحد کنترل کیفیت انجام می‌دهد.

شرکت صنعت گسترشایسته علاوه بردارا بودن پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران نیز می‌باشد . این شرکت گواهینامه‌های ISO 9001- Fire Test Approval-Life Cycle Test را اخذ نموده است.

وی در ادامه بیان کرد:شرکت صنعت گستر شایسته جزء اولین شرکت‌های تولید کننده پلاگ ولو درکشور می‌باشد و در حال حاضر شیرآلات پلاگ ولو را ازسایز ۲ اینچ تا ۲۴ اینچ تولید می‌نماید. این شرکت علاوه بر تولید پلاگ ولو محصولات خود را با ساخت قطعات یدکی توربین -کمپرسور- انواع ایمپلرهای صنعتی و قطعات پمپ مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی گسترش داده است.

این تولیدکننده با بیان اینکه این شرکت به کشورهای همسایه صادرات دارد، کمبود نقدینگی را مهمترین مشکل واحدهای تولیدی دانست و گفت: به همین دلیل با کمتر از ۵۰ درصد از ظرفیت خود کار می کنیم.

مدیرعامل شرکت صنعت گستر شایسته از مسئولین و دولت در خواست کرد تا با حمایت از تولید، صنعتگران را دلگرم کرده تا بتوانند در مسیر افزایش تولید قدم بردارند.