به گزارش خبرنگار استصنا،مهندس شیوا یزدی مدیرعامل شرکت رنگان فر گفت: شرکت تـولیدی و صنعتی رنگان­ فـر (سهامی خاص) تولیدکننده انواع رنگهای صنعتی و تخصصی با استفاده بهینه از ماشین­ آلات و نیروی انسانی کارآمد و متخصص و با بهـره ­گیری از دانش فنی روز و آزمایشگاه مجهز خود می‌‌‌تواند پاسخگـوی صنایع مختلف کشور باشد.

تمام طیف رنگهای صنعتی توسط رنگان فر تولید می شود و خدمات این شرکت در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی انجام می گیرد.

شرکت تولیدی و صنعتی رنگان­ فر در سال ۱۳۵۱ تاسیس شده است. کارخانه این شـرکت در زمینـی بـه وسعت ۶۰۰۰ مترمربع در ملارد شهریار و دفتر مرکزی این مجموعه در تهران واقع گردیده است.

این عضو انجمن استصنا ضمن رضایت از کیفیت نمایشگاه از قیمت اجاره غرفه ها و همچنین عدم برنامه ریزی برای برگزاری و بلا تکلیفی مشارکت کنندگان در محل نمایشگاه” شهرآفتاب یا نمایشگاه بین المللی تهران” انتقاد کرد.

خانم یزدی ضمن تشکر از استصنا از برنامه ریزی و نظم و خدمات نمایشگاه توسط انجمن ابراز رضایت کرد.

این تولیدکننده کشور از تغییر قوانین در حوزه های مختلف در بخش واردات و یا مالیات ، بحث تغییرات صدور فاکتورها و… به عنوان چالش امسال شرکت ها نام برد که این مسائل باعث ایجاد مشکل برای مجموعه ها شده است.