به گزارش خبرنگار استصنا، محمد باستانی گفت: شرکت پشم سنگ پارامیس تولید کننده انواع عایق های صوتی ، حرارتی و برودتی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید عایق پشم سنگ به عنوان یکی از پر کاربردترین عایق های گرم آغاز نموده و پس از تحقیقات فراوان تیم متخصص R&D شرکت در سال ۱۴۰۱ موفق به تولید عایق های سرد از جمله پلی یورتان و پلی ایزوسیونورات گردیده است .

کلیه محصولات این شرکت بر اساس استاندارد ASTM آمریکا عرضه گردیده و دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشند و همین امر سبب گردیده است تا شرکت پشم سنگ پارامیس در لیست تامین کنندگان شرکت های بزرگ نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی باشد.

این عضو استصنا افزود : محصولات این شرکت به کشورهای عربی ،حاشیه خلیج فارس،ارمنستان،آذربایجان،ترکمنسان و عراق صادر شده است.

وی تامین مواد اولیه و مشکل برگشت ارز حاصل از صادرات از مشکلات این شرکت دانست که باعث شده با قیمت پایین تر دلارمان را به ریال تبدیل کنیم و برگردانیم.

مدیربازرگانی پشم سنگ پارامیس ضمن تقدیر از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی، کیفیت این نمایشگاه را عالی عنوان کرد، و در خصوص انتظار از دولت گفت: با توجه به تحریم های بین المللی ایجاد شرایطی که باعث شود ارز حاصل از صادرات با تسهیل بیشتری صورت بگیرد،باعث رونق صادرات می شود.