بازدید جمعی از اعضای هیات مدیره استصنا از مجتمع صنعتی رضا در شیراز

🔹 صبح روز دوشنبه – دوم مهر ماه جمعی از اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه راهی شیراز شدند تا از برخی از شرکت های عضو انجمن در این شهر بازدید نمایند.

🔹 مجتمع صنعتی رضا اولین مجموعه ای بود که اعضای هیات مدیره استصنا از آن بازدید نمودند.

🔹 این مجتمع که با مدیریت مهندس کلانی طهرانی اداره می شود، کار ساخت و تولید سازه های ثابت و متحرک را بر عهده دارد. علاوه بر آن ارتقاء کیفی ساخت جرثقیل و ماشینکاری قطعات صنعتی با استفاده مضاعف و بهینه از دانش فنی روز شرکتهای بزرگ و مطرح خارجی از دیگر فعالیت های این مجتمع به شمار می آید.

🔹 این مجتمع صنعتی در حال حاضر با صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و همچنین صنایع نظامی همکاری دارد.

بازدید از شرکت فن کاوان انرژی پویا

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در اولین روز سفر خود به شهر شیراز با هدف بازدید از شرکت های عضو انجمن در این شهر، از شرکت فن کاوان انرژی پویا نیز بازدید کردند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس علیرضا عادلی اداره می شود، کار ساخت و تولید سازه های ثابت را بر عهده دارد. ساخت انواع پکیج‌ها و واحدهای فرآیندی مانند ریفرمر، کوره‌ها، مخازن سرد، پکیج‌های تولید و خالص سازی هیدروژن و واحدهای نمک زدا از جمله تولیدات این شرکت به شمار می آید.

بازدید از شرکت توان عمران صنعت

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در اولین روز سفر خود به شهر شیراز که با هدف بازدید از شرکت‌های عضو انجمن در این شهر رقم خورده بود، پس از بازدید از مجتمع صنعتی رضا و شرکت فن کاوان، از شرکت توان عمران صنعت نیز بازدید کردند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس حامد قنبری اداره می شود، کار ساخت و تولید تجهیزات برقی را بر عهده دارد. طراحی و تولید محصولات برقی ضدانفجار از جمله تولیدات این شرکت به شمار می آید.

بازدید از شرکت تولیدی صنعتی فراسان

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در دومین روز سفر خود به شهر شیراز که با هدف بازدید از شرکت‌های عضو انجمن در این شهر رقم خورده بود، از شرکت تولیدی صنعتی فراسان بازدید کردند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس ظهیر امامی اداره می شود، کار ساخت و تولید لوله و اتصالات را بر عهده دارد. لوله و اتصالات GRP از جمله تولیدات این شرکت به شمار می آید.

بازدید از شرکت نوین آبان فن آور

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در دومین روز سفر خود به شهر شیراز پس از بازدید از شرکت تولیدی صنعتی فراسان، از شرکت نوین آبان فن آور بازدید نمودند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس خیری دیزجی اداره می شود، کار ساخت و تولید تجهیزات ثابت را بر عهده دارد. طراحی، مهندسی، تولید، تأمین، نصب و راه اندازی تجهیزات خنک کننده، نفت، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی از جمله اقدامات این شرکت به شمار می آید.

 

بازدید جمعی از اعضای هاز شرکت کولر هوائی آبان

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در دومین روز سفر خود به شهر شیراز پس از بازدید از شرکت‌های تولیدی صنعتی فراسان و نوین آبان فن آور، از شرکت کولر هوائی آبان نیز بازدید نمودند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس رضا خیری دیزجی اداره می شود، کار ساخت و تولید تجهیزات ثابت را بر عهده دارد. طراحی، مهندسی، ساخت، نصب و راه اندازی و تامین انواع تجهیزات و سیستم های انتقال حرارت و برج های خنک کننده خشک از جمله اقدامات این شرکت به شمار می آید.

در حاشیه آخرین روز از بازدید تیم هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از شرکت های عضو در استان فارس، نشست هم اندیشی مشترک فی مابین رییس هیات مدیره استصنا و تیم همراه ایشان با مسئولین اتاق های بازرگانی شیراز، صبح امروز (چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴) در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن کشاورزی استان فارس برگزار شد.

بازدید از شرکت فاتح صنعت کیمیا

🔹 اعضای هیات مدیره استصنا و تیم همراه در آخرین روز سفر خود به شهر شیراز،از شرکت فاتح صنعت کیمیا بازدید نمودند.

🔹 این شرکت که با مدیریت مهندس مهدی قطبی اداره می شود، کار ساخت و تولید تجهیزات ثابت را بر عهده دارد.ساخت و تولید انواع کولرهای هوایی، مبدل‌های حرارتی، برج ها، رآکتورها، مخازن تحت فشار، مشعل‌ها،پکیج های فرآیندی،تجهیزات احتراقی از جمله اقدامات این شرکت به شمار می آید.