مدیرعامل شرکت «صنعت گستر شایسته» گفت: متاسفانه بانک‌ها ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی را متوقف کرده اند و از سویی به مرور زمان با افزایش نرخ ارز میزان نقدینگی مورد نیاز نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت «صنعت گستر شایسته» در زمینه ریخته گری و تولید قطعات سبک و نیمه سنگین فعالیت خود را آغاز کرد. تولید قطعات فولادی و آلیاژی با توانایی رقابت با بزرگترین شرکت‌های خارجی و همچنین به اشتغال زایی و به کارگیری نیروی جوان و متخصص ایرانی از بزرگترین دستاورد‌های این شرکت است.

محمدرضا مبینی نژاد مدیرعامل شرکت «صنعت گستر شایسته» در مصاحبه با خبرنگار استصنا اظهار کرد: در سال جاری علی رغم تولیدات انجام شده حدود ۴۰ درصد از ظرفیت تولید کل این شرکت خالی مانده است.

مبینی نژاد همچنین با بیان این که در سال جاری حدود ۲ میلیون دلار صادرات توسط این شرکت صورت گرفته است بیان کرد: حدود ۱۰ درصد از کل مبلغ قرارداد‌های شرکت هنوز پرداخت نشده است.

مدیرعامل شرکت صنعت گستر شایسته نقدینگی را جزء مهمترین دغدغه‌های این شرکت و بسیاری از تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: متاسفانه بانک‌ها ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی را متوقف کرده اند و از سویی به مرور زمان با افزایش نرخ ارز میزان نقدینگی مورد نیاز نیز افزایش پیدا می‌کند و در مجموع این موضوع باعث شده در روند کار و تولید با مشکلات جدی روبرو شویم.