آقاهادی مدیرعامل شرکت گالوانیزه زنده رود در مصاحبه با خبرنگار استصنا در ارتباط با راهکارهای جهش تولید گفت:
برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردمی می بایست با تصمیم سازی در تحول حوزه های حاکمیتی و اصلاح اصول اداری حال حاضر فضا را برای مشارکت و استفاده از حداکثر ظرفیت بخش خصوصی
و در کنار آن بهره بردن از تمام ظرفیت دولت در لجستیک و پشتیبانی از طریق سیاست گذاری درست در تقسیم وظایف هربخش عملی خواهد گردید.
وی در ارتباط با موانع جهش تولید افزود: موانع در تولید امروز بسیار هستند، برای رسیدن ابتدا به فضای تولید بایستی برنامه ریزی کرد، بعد از آن انتظار جهش تولید را داشته باشیم، اگر بستر مناسب باشد عطش تولید در بستر صنعت به خودی خود آماده برای ایجاد جهش در تولید خواهد بود. ازاین رو در دسته بندی های مختلف از تأمین فضای امن جهت سرمایه گذاری، عدم وضع قوانین جدید بدون در نظر گرفتن شرایط بحران حال حاضر در فضای تولید، فراهم کردن شرایط بهینه در تولید ، بعنوان مثال ناترازی های حامل های انرژی که در هر فصل به تناسب در صنایع مختلف ، خسارات بزرگ از این عدم تأمین تحمیل می گردد.
مدیرعامل شرکت گالوانیزه زنده رود در ارتباط با اینکه جهش تولید چگونه میسر می شود گفت:
مشارکت مردم با تغییر نقش دولت از تصدی گر و مداخله گر در اقتصاد به جایگاه تنظیم کننده
و ارائه دهنده خدمات عمومی ایجاد خواهد گردید. اگر دولت اجازه دهد که بخش خصوصی وظیفه اصلی خودش یعنی تولید و ارائه کالا و خدمات را به انجام رساند و خودش با وظیفه اصلی یعنی فراهم کردن بستر مناسب از جمله امنیت بپردازد، بخش مردمی و خصوصی به جایگاه واقعی خود در انجام وظایف خواهد رسید.

آقاهادی جهت بهبود شرایط اقتصادی در حوزه صنعت گفت: تنها توصیه ام به دولت چهاردهم ، بهبود محیط سیاست گذاری در جهت رشد تولید می باشد.
وی در ادامه افزود: توصیه های اینجانب بر برقراری ارتباط با واحدهای صنعتی و جذب اطلاعات از میزان خسارات آنها از توقف های تولید ناشی از قطع انرژی، بهره گیری از بخش خصوصی در تکمیل پروژه های نیمه تمام، تهیه احکام تشویقی جهت مشارکت های بیشتر و همچنین ایجاد کارگروهی مرتبط با شرکت های دانش بنیان جهت بررسی وضعیت و ظرفیت این شرکت ها در قبول مسئولیت در تکمیل فضا در صنایع و پرکردن خلاء ناشی از مشکلات تحریم در تولید می باشد.

او در ارتباط با موانع صادرات کالا و خدمات ایرانی به این موضوع اشاره کرد که : موانع صادرات و خدمات در وضع قوانین بین المللی و رسیدن به جایگاه مشارکت در اقتصاد دهکده جهانی و عبور از مرزهای محدودیت و پیوستن به تشکل های جهانی و قبول و پذیرش دستورالعمل ها و قوانین از جمله FATF

آقاهادی در ارتباط با نقطه قوت بنگاه های صنعتی داخلی در حوزه صادرات به این موضوع اشاره کرد که صنعت در کشور عزیزمان ایران با فراز و نشیب های زیادی برخوردار بوده است، بحث صادرات در این حوزه بسیار جای کار دارد و از نظر بنده این بکربودن و پتانسیل بالا و عطش بسیار زیاد
در بخش تولید نقطه قوت بنگاههای اقتصادی می باشد.
رییس هیات مدیره شرکت گالوانیزه زنده رود در پاسخ به سوال مزیت صادرات شرکت های داخلی را در چه حوزه ای می دانید گفت: از آنجایی که بزرگترین حوزه صنعت، نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. این بستر مناسب ترین فضا جهت صادرات می باشد.