مدیرعامل شرکت سیل صنعت رگا درمورد حوزه فعالیت این شرکت گفت:
شرکت سیل صنعت اولین و تنها تولید کنندهی کامپوندهای روانکاری و آببندی شیرآلات برای خطوط انتقال نفت و گاز است و از سال هشتاد برای تولید و جایگزینی این نوع محصولات که بیشتر از شرکتهای آمریکایی و انگلیسی تامین میشد، وارد این حیطه شده است او آقای رضایی درباره هدف گذاریهای برای آینده افزود:
حقیقتا با توجه به شرایط اقتصادی این روزا، هدفگذاری کار سختی است. اما با این وجود، هدف ما ساخت و تامین مواد اولیه شرکت است که شامل بیس روغن که قبلا از شرکتهای پتروناس و یا شرکتهای اروپایی تامین میشد، اما اکنون با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، توانستهایم در دو سال اخیر خودمان این بیس را تولید کنیم و برای محصولات دیگر گسترش دهیم.
او درباره بازار هدف داخلی و خارجی و مشکلات صادرات افزود:
قطعا هدف هر شرکتی در ابتدا داخلیست، اما با این وضع اقتصاد صادرات نیز لازم است. اما مشکلاتی که برای صادرات وجود دارد، عملا باعث انجام نشدن این امر شده است،علیرغم تلاش های اخیر و صادرات به عراق، متاسفانه مشکلات سد راه مانع شدند به همین منظور بیشتر تمرکز و نیرویمان را برای پاسخگویی به نیاز داخل کشور گذاشتهایم.
وی درمورد مشکلات و موانع سد راه تولید اظهار داشت:
کسی که تولید کننده باشد، میداند که کار تولید از تهیه مواد اولیه تا بیمه و پیدا کردن نفرات، پروسه بسیار سختی است. شما باید عاشق تولید باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. مشکلات زیاد است و ما همواره سعی بر آن داشتهایم که راه را هموار کنیم، اما بیشترین موانع ما، تامین مواد اولیهست به علت وجود تحریمها، دایرهی تامینکننده ما روز به روز محدودتر و کوچکتر شده و به تولید صدمه میزند.
رضایی درباره تاثیرگذاری نمایشگاه نفت بر رسیدن به اهداف شرکت ها افزود:
ما 22 سال است که در نمایشگاهنفت تهران شرکت میکنیم و تنها تولیدکننده هستیم. همین که دوستان میبینند که شرکت همچنان پابرجاست و کار خود را به خوبی و درستی با وجود مشکلات ادامه میدهد کافیست، نه بحث بازاریابی است نه مشتری جدید چون خدا را شکر به آن سطح هدفمان برای رسیدن به مشتری رسیدهایم. اگر که قرار است اطمینانی باشد، شرکت تماما پشت تعهداتی که در برابر محصولاتش میدهد خواهد بود.
آقای رضایی نظر خود را درباره استصنا اینطور گفت:
به نظر من، انجمن یک برند خیلی خوب و قابل اطمینان برای شرکتهای زیرمجموعه است. روز به روز هم در حال بزرگتر شدن و حرفهای تر شدن هستند. شرکتهایی که زیر مجموعه استصنا هستند یک پشتوانه قوی از نظر اعتبار خواهند داشت. اما به شخصه دوست دارم که این پشتوانه قویتر باشد. بر روی هرشرکتی باید ارزیابی و بازاریابیهای حرفهایتری صورت بگیرد. ما اخیرا با شرکتهایی در استصنا رو به رو هستیم که تامینکننده هستند و ممکن است این مسئله به نظارت بیشتر استصنا در آینده نیاز داشته باشد.