مدیرعامل شرکت توان افزار گفت: در سال جاری چیزی حدود ۴۰ درصد ظرفیت تولید این شرکت خالی مانده است.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت «توان افزار» در سال١٣٧٠ با هدف طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی و همچنین نصب و راه اندازی واحد‌های صنعتی، تأسیس شده است. این شرکت در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی برج‌های خنک کن با ظرفیت بالا جهت استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، برق و فولاد فعالیت می‌کند.

«مسعود هوشمند» مدیرعامل شرکت توان افزار در گفتگو با خبرنگار استصنا با تاکید بر اینکه هم اکنون این شرکت با ۶۰ درصد توان خود فعالیت می‌کند بیان کرد: مشکلات زیادی بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد به طوری که این مشکلات سبب شده که در سال جاری چیزی حدود ۴۰ درصد ظرفیت تولید این شرکت خالی بماند.

وی یکی از مشکلات همیشگی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را بخش بیمه اعلام کرد و افزود: جدا از مشکلات بیمه؛ مالیات یکی نیز از دیگر مشکلات همیشگی این بخش است که امیدوار هستیم در آینده این موانع مرتفع شود.

هوشمند در پاسخ به سوالی درخصوص صرفه جویی ارزی اظهار کرد: تولیدات این شرکت باعث شده که در سال جاری از خروج حدودا یک میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توان افزار در پایان به مطالبات معوق اشاره کرد و گفت: حدودا ۲۰ درصد از رقم کل قرارداد‌های این شرکت هنوز وصول نشده است.