به گزارش خبرنگار استصنا،مهندس امیر صالح قربانی گفت: شرکت دانش بنیان پایش صنعت نوین در سال ۱۳۷۸ به عنوان یک مؤسسه مهندسی و پیمانکاری تخصصی فعالیت خود را در زمینه سیستم های حفاظت کاتدیک (شامل مهندسی، تهیه و نصب تجهیزات) به صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب، نیرو و دریایی آغاز نمود. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، با کسب تجربیات و توانمندی های لازم دامنه خدماتش را به تدریج به تمامی جنبه های مدیریت و کنترل خوردگی گسترش داده است.

این عضو استصنا افزود:شرکت پایش صنعت نوین در طول سالهای فعالیت همواره کوشیده است تا با ارائه خدمات مشاوره و کنترل خوردگی از اثرات مخرب خوردگی و خسارت های متعاقب آن جلوگیری نماید. این شرکت همچنین با ارائه استراتژی های مدیریت خوردگی، فرآیندهای خوردگی را در مرحله پیش از فعال شدن نگاه داشته و آنها را از ورود به مرحله فعال باز می دارد.

مدیرعامل شرکت پایش صنعت نوین اظهار کرد: این شرکت از سال ۱۳۹۸همکاری با شرکت های معتبر بین المللی در ارتباط با بازرسی خطوط لوله به روش توپک رانی هوشمند را آغاز نموده و در این راستا هدف انتقال دانش فنی توپک رانی را در چشم انداز خود تدوین نموده است.

این شرکت دانش بنیان با اتکا بر دانش و تخصص بومی و با رویکرد تجاری سازی دانش در صنعت حفاظت کاتدیک، موفق به تولید محصولات نوآورانه و فوق پیشرفته در این زمینه شده و نیاز این صنعت را به نمونه های مشابه خارجی مرتفع نموده است.

این عضو استصنا افزود: بزرگترین چالش صنعت را نوسان نرخ ارز است بخاطر همین نمی توان پیش بینی کنیم چند ماه آینده چه اتفاقی می افتد تا بتوانیم استراتژی شرکت را تعیین کنیم.

این تولیدکننده افزود: مهمترین مسئله برای ما ثبات اقتصادی است و اگر ثبات باشد ،تولیدکننده بلد است کارش را نجام دهد بطور مثال ما در فضای ۶۰۰۰ متری در شهرک صنعتی محمود آباد تهیه کردیم و در حال سوله اختن هستیم تنها چیزی که نیاز داریم ثبات است.

قربانی در پایان گفت: اگر انجمن استصنا برای حضور در نماشگاههای خارجی برنامه ریزی کند کمک خوبی برای صادرات اعضا خواهد بود به طور مثال حضور در نمایشگاههای مختلف نظیر عمان بصورت پاویون کمک بالایی در بازاریابی و نمایش پتانسیل شرکت های ایرانی خواهد داشت.