مدیرعامل شرکت «پدیده انرژی پارسیان» گفت: قیمت تمام شده محصولات این شرکت حدود یک چهارم قیمت نمونه مشابه خارجی است.

به گزارش روابط عمومی استصنا، شرکت پدیده انرژی پارسیان با چشم انداز توليد تجهيزات خاص ابزار دقيق الکترونيک و مکانيک در حوزه انرژی در سال 1391 تاسيس شده است. تمرکز اصلي اين مجموعه توليد تجهيزات خاص ابزار دقيق نيوماتيک، هيدروليک و الکترونيک بر پايه فناوري های جديد و منطبق با استانداردهاي جهاني در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و نيروگاهی است.

محمدرضا عابدینی مدیرعامل شرکت «پدیده انرژی پارسیان» در مصاحبه با خبرنگار استصنا گفت: در سال جاری حدود 35 درصد از ظرفیت این شرکت خالی مانده است.

وی درخصوص ارتباط هیات مدیره با اعضا نیز اظهار کرد: بازدیدهای دوره ای هیات مدیره از شرکت های عضو بسیار مفید خواهد بود چراکه به شناخت و بررسی مشکلات آنان کمک زیادی خواهد کرد.

عابدینی یکی از معضلات خود به عنوان یک تولیدکننده را رانت‌ عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از پروژه ها به افراد و شرکت های دارای صلاحیت واگذار نمی شود و در نتیجه برخی از شرکت ها که دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه خاصی هستند کنار گذاشته می شوند.

وی به واردات تجهیزات این حوزه به داخل کشور نیز اشاره کرد و گفت:  هرازچندگاهی برخی تجهیزات که نمونه مشابه آن توسط این شرکت و یا دیگر شرکت های داخلی تولید می شود وارد کشور می شود که این نیز تبدیل به یک معضل شده است درحالی که نمونه مشابه داخلی آن به لحاظ کیفیت با نمونه خارجی آن تفاوت چندانی ندارد.

مدیرعامل شرکت «پدیده انرژی پارسیان» همچنین درخصوص قیمت محصولات تولیدی این شرکت بیان کرد: قیمت تمام شده محصولات این شرکت حدود یک چهارم قیمت نمونه مشابه خارجی است.