تولیدات یک عضو استصنا 350 هزار یورو صرفه جویی ارزی به ارمغان آورد

مدیرعامل شرکت «بهران مبدل» گفت: در سال ۱۴۰۱ با تولیدات این شرکت معادل ۱۰ میلیارد تومان صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت «بهران مبدل» یکی از اعضای فعال انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران است که از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را با طراحی، تهیه و نصب تجهیزات مکانیکی تاسیسات آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون با کسب تجربه در چرخه صنعت ایران قادر است محصولات خود را با رعایت کد‌ها و استاندارد‌های بین المللی نظیر TEMA، ASME  و … عرضه کند.

«احسان فردثابت» مدیرعامل این شرکت در گفتگو با روابط عمومی استصنا با تاکید بر این که ظرفیت تولید این شرکت بسیار فراتر از میزان کنونی است اظهار کرد: در سال جاری این شرکت علی رغم میزان تولیداتی که داشته است نتوانسته با ظرفیت کامل فعالیت کند و چیزی حدود ۴۰ درصد ظرفیت خالی در این شرکت وجود دارد.

فردثابت همچنین به صرفه جویی ارزی که با تولیدات این شرکت صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: با میزان تولیدات این شرکت فقط در سال جاری 350 هزار یورو صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی همچنین بازدید‌های دوره‌ای اعضای هیات مدیره استصنا از شرکت‌های عضو را بسیار مفید بیان کرد و گفت: بازدید اعضای هیات مدیره از شرکت‌های عضو و شنیدن و دیدن مشکلات و دغدغه تولیدکنندگان کمک می‌کند تا هیات مدیره با شناخت بیشتری به بررسی و تسهیل مسائل و مشکلات آنان بپردازند و بنده به عنوان یک عضو انجمن از چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کنم و پیشنهاد می‌کنم که این روند در آینده نیز به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

فردثابت مشکلات حوزه مالیات و مسائل مربوط به بیمه‌ها را یکی از دغدغه و چالش‌های های همیشگی تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: در حال حاضر تهیه مواد اولیه مرغوب یکی بزرگترین مشکلات این واحد تولیدی است که امیدوار هستیم تولیدکنندگان این مواد بتوانند در آینده نیاز‌های اساسی را باکیفیت مورد نیاز عرضه کنند.