مدیرعامل شرکت پترو تجهیز سپاهان گفت: باید جایگاه استصنا در مراکز تصمیم سازی ارتقاء پیدا کند تا نهایتا در دولت و مجلس تصمیم گیری خوبی نیز صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی استصنا؛ شرکت پترو تجهیز سپاهان در راستای سیاست های کلی نظام و در راه قطع کامل وابستگی صنعت نفت ایران از بیگانگان در راه تولید و بومی سازی صنعت شیرسازی گام برمی دارد.

این شرکت با تجربه بیش از  20 ساله با بکارگیری متخصصین مجرب و جوان، طراحی و تولید انواع شیرآلات صنعتی شامل: Gate, Globe, Check, Ball, Needle, Wellhead Valve را در دستور کار خود قرار داده است و با تولید بیش از 100 نوع شیر در خدمت صنعت کشور است.

علی محمد ایزدی مدیرعامل شرکت پترو تجهیز سپاهان در مصاحبه با خبرنگار استصنا با مثبت ارزیابی کردن روند تولید این شرکت بیان کرد: بحمدالله هم اکنون با ظرفیت کامل در حال تولید هستیم و امکان افزایش تولید تا 50 درصد از میزان فعلی نیز وجود دارد.

ایزدی با بیان اینکه مهمترین و اصلی ترین دغدغه تولیدکنندگان سرمایه در گردش است اظهار کرد: متاسفانه بی ثباتی در نرخ ارز نیز به این مشکل اضافه شده است و با افزایش قیمت ارز نقدینگی مورد نیاز نیز افزایش می یابد.

وی همچنین گفت: در سال جاری با مجموع تولیدات این شرکت چیزی در حدود 6 الی 7 میلیون یورو صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت پترو تجهیز سپاهان بازدیدهای اعضای هیات مدیره استصنا از شرکت های عضو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازدیدها باید هدفمند باشد و دستورالعمل مشخصی نیز وجود داشته باشد تا بتوان عارضه یابی کرد و در ادامه به دنبال برطرف سازی آن ها بود.

این عضو فعال استصنا اظهار کرد: باید جایگاه استصنا در مراکز تصمیم سازی ارتقاء پیدا کند تا در نهایتا در دولت و مجلس تصمیم گیری خوبی نیز صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت پترو تجهیز سپاهان در پایان تاکید کرد: علی رغم شعارهای زیادی که از سوی مسئولین رده بالای کشور سر داده می شود سیاست مشخص و مطمئنی وجود ندارد و تولیدکنندگان با تکیه بر توان خود در حال فعالیت هستند و از سویی دیگر سیاست ترغیبی و تشویقی مشخصی در حوزه بانکی، گمرکی، مالیاتی نیز از سوی دولت وجود ندارد.